niedziela, 2 września 2012

Niedzielna Grupa Wsparcia.


#1. ostatnie dni spędzam na rozliczaniu się z minionymi wakacjami. kolekcjonuję te miłe wspomnienia i te niekoniecznie udane, by jakoś udało mi się przeżyć pierwszy tydzień szkoły.  

#2. cierpię na chroniczny brak motywacji i pasji do robienia niemalże czegokolwiek, choć czasami w środku nocy nachodzi mnie chęć na napisanie wiersza, zrobienie bransoletki czy dobranie ubrań na następny dzień.

#3. niedawno wypożyczyłam "kwiat pustyni". jako że film już obejrzałam będę miała porównanie. zanim jednak wezmę się do lektury chcę skończyć książkę, którą zaczęłam jakiś czas temu. z powodu początku roku szkolnego obawiam się, że w czasie może rozciągnąć się to "porównywanie książki do filmu".

#4. empatia to nie zawsze dobra rzecz, a czasami mimo, że wydaje nam się, że wiemy co ktoś czuje możemy być w błędzie. warto więc nie zakładać z góry, że ktoś nas lubi lub nie, bo możemy nie mieć racji.

#5. od paru dni przesłuchuję całą muzykę jaką pobrałam na dysk. po względnej selekcji obecnie na mojej liście na winampie znajduje się 1998 piosenek. definitywnie usunęłam taylor swift i lanę del rey. co będzie dalej? zobaczymy. 

9 komentarzy:

  1. #6. jutro do szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za przypomnienie :P. ciesz się, że studenci mają dopiero za miesiąc :D.

      Usuń
  2. nie ma sprawy ;d przypomne Ci też jak będą się zaczynać wakacje :d


    tak, ciesze się ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę jeszcze zostało do początku wakacji ;c.

      Usuń
  3. no ale Ci przypomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. prowadzisz bardzo fajnego bloga :))

    zapraszam do mnie :)
    http://www.lastmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń