niedziela, 16 września 2012

Niedzielna Grupa Wsparcia.

#1. gdy byłam młodsza zdawało mi się, że moje tragedie trwać będą wiecznie, że nie przeminą. w miarę jak staję się starsza dociera do mnie, że zły nastrój może minąć następnego dnia. i powrócić kolejnego. że może nie być przy mnie zawsze, ale pewnie nigdy nie odejdzie zupełnie.

#2. tylu ludzi na świecie, a czasami zupełnie nie ma z kim porozmawiać. bo niby wszyscy słuchają i radzą, ale tak naprawdę myślą co zjedzą na kolację/ubiorą następnego dnia/ zrobią w weekend. przez większość czasu mam takie wrażenie.

#3. powróciłam do słuchania muzyki na 8tracks. przez wakacje udało mi się zebrać spory soundtrack piosenek na każdą pogodę i nastrój. na każdy szary dzień.

#4. ludzie którzy wiecznie czują się zaniedbani i niedopieszczeni muszą mieć bardzo mało pewności siebie i przekonania o swojej wartości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz