niedziela, 9 września 2012

Niedzielna Grupa Wsparcia.

#1. nie warto za bardzo ufać ludziom, którzy na to nie zasługują. czasami nasze dobre intencje nie mają  żadnego znaczenia. lepiej mieć zaledwie kilku, ale naprawdę zaufanych przyjaciół. 
#2. niektórzy tak bardzo pragną miłości i zainteresowania ze strony drugiej osoby, że obdarzają uczuciami pierwszą osobę, którą napotkają.  czy to może się udać?

#3. moje ciało zaczęło się buntować
 przeciwko mnie. nie chodzi tylko o cerę i włosy pozostawiające dużo do życzenia, ale też bolące oczy. w związku z tym postanowiłam nieco wziąć się za siebie: nie piję napojów gazowanych, częściej wybieram rower i zamierzam biegać co sobotę rano. trzymajcie kciuki.

#4. piosenka "everybody but me" lykke li jest jak piosenka o mnie. ileż razy czuję się nie na miejscu, niezależnie od sytuacji. moje życie czasami to jak wielka impreza tematyczna, na którą zapomniałam się przebrać, albo dyskoteka kiedy ja marzę tylko o tym, by iść spaść. mam nadzieję, że w tym roku poczuję się bardziej na miejscu. gdziekolwiek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz